Wednesday 24 August 2011

TIDO TAK RETI BANGUN !

kalau dulu-dulu orang cakap perempuan yang cantik tidur dalam keadaan yang ala-ala 'cute' gitu kite panggil Sleeping Beauty. Tapi sekarang ni dah lain dah. Kalau korang boleh tidor tak bangon-bangon tu lah yang dipanggil Sleeping Beauty.


mesti tertanya-tanya sape ni kan?
ni lah Lily Clarke. The new Sleeping Beauty.
penyakit tidor mampos die ni di panggil : Calvin Klein Klein-Levin

mak budak ni cakap, die dapat penyakit ni lepas meluncur salji November 2007. Lepas meluncur, mummy and daddy die plan nak g "sappedek" tapi die lak complaint fenin..
tak makan tak hape, teros membute. dan di situlah bermula nya kes die yang tido tak bangun-bangun ni.. Die ni pon bangun selama 1 jam je untuk makan and voided. hmm.. untonglaa ~

Apa itu penyakit Kleine-Levin?
penyakit ini membolehkan pengidapnya tidur selama kira-kira 1 bulan (tanpa bangun) dalam satu-satu masa.

*sape yang dapat penyakit ni kire untung la sebab boleh tido mampos and tak payah makan 
(tak payah fikir masalah, tak payah bangun awal nak g keje and save budget sebab tak payah nak makan !)

IN CONCLUSION: nak -penyakit ni silalah bermain luncur ais. kalau fenin lepas tu, teros tido. Manfaatkan sepenuhnye! hahaha ;)

* nak lebih info? klik link ni : 
http://abushahid.wordpress.com/2011/08/17/pelik-tapi-benar-student-tidur-selama-1-bulan-sleeping-beauty/

#p/s : kalaula aku ada penyaket macam ni, kompem mak aku dok ngomel kat aku seharian time aku bangun makan sebab dah sebulan pendam nak bebel tapi aku tak dengo! hahhaha

No comments:

Post a Comment