Sunday, 31 July 2011

RAMADHAN

Bulan yang di nanti-nantikan telah tiba!
Alhamdulillah kereana masih diberikan kesempatan untuk menikmati dan menambah pahala di bulan yang mulia ini. Semoga kita semua mendapat rahmat-Nya sepanjang menjalani ibadah di bulan ini.

Oh yer..
Hari ni kire hari last lah nak makan di siang hari kan. Al maklumlah esok dah start puase. So, apa kata di bulan yang mulia ni kita menambahkan pahala. Jangan lupa pergi solat tarawih yer :)



Ouh ! Nak ingatkan niat puasa supaya korang tak lupa :

maksudnye: 
Sahaja aku puasa esok hari dalam bulan Ramadhan, tahun ini, fardhu keatas ku, kerana Allah s.w.t 



* selamat berpuasa ye kawan-kawan sekalian :)